سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لمینت متحرک دندان خوب است یا بد کجا بخریم

لمینت متحرک دندان خوبه یا نه + توضیحات نظرات

    نظر

لبخند زدن بسیار مهم است. در واقع لبخند سلامتی را هم در بدن و هم در ذهن تضمین می کند. اولین چیزی که هنگام لبخند زدن می بینید دندان های سفید است. دندان های سالم و جذاب لبخند شما را زیباتر می کند. تلاش های پزشکی در دهه های اخیر با هدف بهبود سلامت دندان و همچنین زیبایی صورت گرفته است. لمینت متحرک روش های ترمیم دندان نیست و فقط برای پوشاندن دندان کاربرد دارد.


لمینت متحرک دندان خوبه یا نه



لمینت متحرک دندان خوبه یا نه :

لمینت متحرک دندان خوب است یا بد این سوالی است که بسیار افراد از ما میپرسند که ما میگیم هم خوبه و هم بده چون این محصولات شاید مورد پسند یک سری افراد نباشد چون برخی از خریداران اصلا شیوه درست قالب گیری را بلد نیستند که این برمیگردد به توضیحات غلط بیشتر فروشگاه های اینترنتی چون در بسیار از توضیحات فقط از طرز قالب گیری گفته شده است که خمیر لمینت متحرک دندان را در قالب بگذارید و دیگر تمام چون اصلا این طور نیست شما باید جدا از قالب گیری که انجام میدهید به صورت دستی هم لمینت را پرداخت نمایید منظور از پرداخت ایراد هایی که در ظاهر دارد را رفع نمایید ان هم با ابزاری که در خانه دارید مثلا با چاقو خطوط دندان ایجاد نمایید و با قیچی هم اضافه های خمیر که با لثه تماس دارد را با دقت اصلاح نمایید.


لمینت متحرک دندان خوبه یا نه



دسته دیگری هم وجود دارند که از این محصول توقع لمینت های چند میلونی را دارند مثلا میخواهد این محصولات همانند یک لمینت یا کامپوزیت درجه باشد اما شما باید توقعات به میزان هزینه ای که انجام داده اید باشد و از این محصول توقعات زیادی نداشته باشد اما اگر درست قالب گیری شود میتوانید تا حد زیادی به کمک کسانی بییاید که توان هزینه کردن ندارند و میخواهد به دندان خود سروسامانی بهد کمک کند. 



لمینت متحرک دندان خوبه یا نه

 

 

دندان خراب مانع لبخند زدن میشود : 

اگر دندان زرد یا خراب دارید لبخند شما می تواند جلوی شما را بگیرد به خصوص زمانی که در کنار دیگران هستید. هر چند بازیابی زیبایی دندان ها بسته به مشکل ممکن است زمان ببرد. اینها مسائل رایجی است که بیماران هر زمان که بخواهند زیبایی لبخندشان بازگردانده شود باید با آن دست و پنجه نرم کنند. با یان حال شما با لمینت متحرک هم ارزان و هم سریع میتوانید دندان خود را روشک نمایید هر چند به شما میگوییم نباشدی توقعاتی در حد لمینت ثابت از این محصول داشته باشید 

 

 

اسنپ اسمایل

 


جمع بندی :

اسنپ اسمایل  دارای خمیر قالب گیری مخصوص در خانه  می باشد و پس از قالب گیری دقیقا به اندازه فک و دندان فرد می باشد.لمینت متحرک  برای پوشاندن فاصله بین دندان ها و دندان های نامرتب، پوشاندن دندان های تغییر رنگ و لکه دار و پرکردن شکاف دندان استفاده می شود. جنس لمینت ترو اسمایل  لثه های انعطاف پذیر درجه پزشکی بوده و مانند دندان های اصلی طبیعی به نظر می رسد. برای دندان های افتاده، تغییر رنگ، شکسته یا کج مناسب است و جایگزین مناسبی برای بریج دندان، ایمپلنت و دندان مصنوعی است. اگر توان هزینه سنگین لمینت را ندارید برای اصلاح دندان خود می توان از لمینتت اسنپ اسمایل استفاده کنید البته اسنپ اسمایل اورجینالی که در دندان سازی ساخته میشود با کیفیت تر از محصولاتی است که در فروشگاه اینترنتی وجود دارد البته قیمت بالا تری هم دارد چون ان در لابراتوار ساخته میشود.

 


نکات دندان پزشکی از تاریخچه تا جراحی دندان به صورت خلاصه

    نظر

خیلی از افراد بخاطر هزینه های سنگین و کمر شکل دندان پزشکی جرات رفتن و پا گذاشتن به مطب پشزک را ندارند و شاید اگر هر مجبور شوند برای کشیدن دندان خواهند رفت رفتن به دندانپزشک برای همه ضروری است. حتی اگر همیشه بهداشت دهان و دندان را رعایت می کنید و از سلامتی خود مطمئن هستید، باید حداقل سالی یک بار برای معاینه به دندانپزشک مراجعه کنید. سلامت دندان ها باید سالی یک بار بررسی شود. بسیاری از افراد از رفتن به دندانپزشک می ترسند. انتخاب یک دندانپزشک ماهر و حرفه ای می تواند ترس افراد از مراجعه به دندانپزشک را کاهش دهد.


تاریخچه دندان پزشکی چیست



تاریخچه دندان پزشکی چیست :

دندانپزشکی به حدود هفت هزار سال قبل از میلاد برمی گردد. جالب است بدانید که اولین افرادی که خدمات دندانپزشکی را در چین و فرانسه ارائه کردند متخصصین زیبایی بودند. با این حال، فعالیت آنها در قرن 14 پس از میلاد ممنوع شد و دندانپزشکی تنها به گروه های خاصی ارائه می شد. پیر پاشارد که اولین کسی بود که کتاب ها و رساله هایی را در این زمینه به درستی و منطقی منتشر کرد، نام خود را به عنوان پدر دندانپزشکی به خود اختصاص داد.در ایران سالهاست که برای درمان دندان درد از داروهای گیاهی و داروهای گیاهی استفاده می شود. در سال 1307 که دارالفنون تأسیس شد، دانشکده دندانپزشکی نیز در آنجا افتتاح شد. ضمناً با تأسیس دانشگاه تهران این رشته گنجانده شد و همچنان در این دانشگاه و سایر دانشگاه های مطرح کره تدریس می کنم.


مراقب علائم جدید بیماری دهان باشید




مراقب علائم جدید بیماری دهان باشید.


اگر دندان شما درد گرفت بدانید شاید خراب باشد چون اگر زیود پیشگیری نمایید دیگر لازم نیست عصب کشی نمایید و فقط پر کردن دندان را انجام میدهید به خصوص  اگر هنگام مسواک زدن لثه هایتان خونریزی کرد، یکی از علائم بیماری لثه است، بنابراین بهتر است فورا به پزشک مراجعه کنید. اما اگر این کار را به تعویق بیندازید، باید بدانید که باکتری های موجود در دهان شروع به خوردن لثه و دندان های شما می کنند.


جراحی دندان چگونه است



جراحی دندان چگونه است :

جراحی دندان  دلایل مختلفی انجام میشود، که البته بر خلاف خیلی ها دردی ندارد چون بی حسی زده میشود و اگر حساس هستید به پزشک بگویید بی حسی بیشتری بزنید اما شایع ترین علت جراحی دندان عقل است. دندان عقل هشتم یکی از دندان هایی است که در آخرین مراحل رشد دندان ظاهر می شود و به دلیل نداشتن فضای کافی از دید اکثر افراد پنهان می ماند. جراحی دندان عقل در سنین پایین درد کمتری دارد و نتایج بهتری به همراه دارد. انبساط این دندان ها باعث استحکام بیشتر ریشه ها و مشکلاتی در کشیدن می شود اما اگر دندان عقل به طور کامل شکل نگیرد به دلیل نرمی به راحتی از فک بیرون کشیده می شود.البته پوسیدگی دندان نیز یکی از دلایل جراحی است، بنابراین اگر پوسیدگی وسیعی دارید که با دندانپزشکی زیبایی قابل درمان نیست، باید دندان را کشیده و خارج کنید.